• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Районний семінар учителів зарубіжної літератури

Районний семінар учителів зарубіжної літератури

2018-12-07

/Files/images/зар 1.jpg

06 грудня 2018 року на базі Нововоронцовської ЗОШ №2 відбувся районний семінар вчителів зарубіжної літератури з теми «Застосування інноваційних методів навчання на уроках зарубіжної літератури».

Метою проведення заходу було впровадження інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури, розвиток образного мислення, творчої уяви та фантазії під час читання творів зарубіжних письменників.

Увазі вчителів був представлений інтегрований урок у 6 класі з теми «Ч.Дікенс «Різдвяна пісня у прозі» (образ Різдва у творі. Елементи фольклору», який провели Світлана Лукомець та Тетяна Мазур, учителі зарубіжної літератури та іноземної мови (англійська) Нововоронцовської ЗОШ №2. Педагоги намагалися розкрити формулу, за якою люди стають щасливими. Присутні поринули у світ різдвяних традицій Англії.

Вислів Ернеста Сетон-Томпсона «Я завжди вірив у те, що з тваринами можна говорити однією мовою» стали епіграфом уроку зарубіжної літератури в 5 класі з теми «Ернест Сетон-Томпсон «Снап». Авторські спостереження за світом природи», який провела Вікторія Раєнко, учитель Золотобалківської ЗОШ. На уроці учні знайомилися з життям і творчістю талановитого письменника-натураліста та історією про дружбу людини і, хоча і маленькою (за віком), але лютої собаки на ім'я Снап.

Підводячи підсумки роботи семінару Валентина Нікольченко, методист КУ «Нововоронцовський РМК», наголосила, що формування соціальної компетентності учнів інноваційними методами навчання – нагальна проблема сьогодення, розв’язання якої допоможе сформувати на уроках літератури вміння, необхідні для сучасного життя, а саме: розвивати й закріплювати інтерес до предмета; бути комунікабельними, контактними в різних соціальних групах; адаптуватись до життєвих ситуацій, які постійно змінюються; розкривати інтелектуальний, творчий, моральний потенціал кожного учня; виявляти здатність брати на себе відповідальність; оволодівати інформаційними технологіями; бути здатними генерувати нові ідеї; творчо мислити, знаходити нестандартні рішення тощо. Отже, основою розвитку соціальної компетентності учнів повинні бути такі технології навчання, які б забезпечували пізнавальну активність та самостійність учнів, сприяли б формуванню навичок застосовувати набуті знання на практиці.

Кiлькiсть переглядiв: 263