Районний семінар учителів математики

2019-04-19

/Files/images/матем 190419.jpg

19 квітня 2019 р. на базі Новоолександрівської ш/с відбувся районний семінар-практикум вчителів математики на тему: «Діяльнісний підхід у навчанні на уроках математики як засіб розвитку успішної особистості».

Директор Василь Береговий познайомив присутніх з надбаннями та перспективами навчального закладу.

Учні та вихованці школи-садка щиро привітали учасників семінару-практикуму та побажали їм плідної праці.

З теоретичними основами діяльнісного підходу та основними його аспектами ознайомила учасників методист КУ «Нововоронцовський РМК» Валентина Нікольченко.

Учасники відвідали урок з геометрії у 8 класі «Многокутники. Площі многокутників», який провела Елеонора Соколенко, учитель Новоолександрівської ш/с. Урок проведено з використанням інтерактивної дошки. Завдяки інноваційним технологіям навчальний процес пройшов досить легко та цікаво. Учням подобається працювати з інструментом, для управління яким досить декілька дотиків. Адже саме використання інформаційних технологій на уроці здатне змінити на краще навчальний процес, зробивши його більш змістовним і цікавим. Навчання за допомогою інформаційних технологій стає для дитини творчим пошуком, від якого вона отримує задоволення.

Голова районного методичного об’єднання учителів математики Оксана Герасик презентувала збірку «Типові помилки на ЗНО: не наступайте на минулорічні «граблі»», у якій педагоги закладів освіти району детально проаналізували результати ЗНО та дали поради щодо підготовки учнів до ЗНО 2019. Учасники семінару зупинилася на питанні підготовки завдань ДПА з математики у 9 класі та оцінюванні якості знань учнів, розглянули основні типи завдань та методику їх оцінювання.

Валентина Нікольченко, методист КУ «Нововоронцовський РМК», підвела підсумки роботи вчителів математики щодо підготовки учнів до ЗНО.

У ході роботи семінару-практикуму Елеонора Соколенко, учитель математики Новоолександрівської ш/с, продемонструвала широкий спектр можливостей інтерактивної дошки на уроках математики.

Підсумок семінару було проведено у формі інтерактивної вправи «Коло думок: займи позицію», під час якої учасники семінару ділилися враженнями, обмінювалися думками від побаченого та почутого.

Кожен з педагогів, що відвідав семінар, безперечно, зумів піднятися на ще одну сходинку вище у своїй педагогічній майстерності. Тож нехай цей шлях завжди увінчується успіхом, кількісними і якісними результатами.

Кiлькiсть переглядiв: 257