Районний семінар вчителів фізики

2020-02-25

/Files/images/фізика.JPG«Формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності учнів у процесі впровадження STEM-технологій» — за такою темою 24 лютого 2020 року на базі Любимівської ЗОШ відбувся районний семінар-практикум учителів фізики.

Людмила Болдирєва, методист КУ «Нововоронцовський РМК» ознайомила учасників з програмою семінару та наголосила, що стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з’являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов’язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій. Постає питання — як підготувати таких фахівців? Чи здатні сучасні школи підготувати їх до цього? Відповідь на це питання отримали вчителі фізики закладів освіти району на семінарі.

В.о. директора Альона Гергель розповіла про провідні напрямки роботи школи, одним із яких є STEM-освіта, адже навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.

Що з себе представляє STEM освіта, якими принципами керується дана методика і які несе переваги? Вчитель фізики Любимівської ЗОШ Василь Коцур провів майстер-клас «Навчання за методикою STEM через Інженерний тиждень». У своїй доповіді вчитель відзначив, що в процесі впровадження STEM технологій відбувається формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності учнів.

Ми сподіваємося, що учасники семінару застосують знання, отримані на семінарі, для розвитку здібностей і навичок своїх учнів, для формування якостей, які необхідні учневі для того, щоб бути успішним в сучасному житті.

Кiлькiсть переглядiв: 383